Styrk meningsskabelse i din virksomhed, og gør de vigtigste budskaber til alle medarbejderes budskaber

Åbne kurser i København eller Aarhus, som du kan tilmelde dig direkte her på siden

København

Start:

19. maj 2022

13-17


Message Mapping - Styrket kommunikationsfokus

- en simpel model og en praktisk vejviser til at få styr på budskaber og dine målgrupper. Det skal hjælpe dig og din virksomhed med at kvalificere kommunikationsindhold og brug af mediekanaler.


Forløbet er planlagt efter, at du selv skal kunne bruge model og vejviser, så den tid og energi, du lægger i forløbet og en efterfølgende 1-1 sparring vil understøtte og give direkte værdi for dit arbejde med kunderelationer, investorer og samarbejdspartnere.


Dit udbytte

- Fællessseminar med introduktion til kommunikationsfokus-modellen

- Konkret forankring af arbejdet med kommunikationsfokusmodellen i et praktisk anvendeligt message-map

- Feedback på præsentationsmateriale/pitchdeck

- 1-1- individuel rådgivning og sparring (1 time som kalenderplanlægges til at foregå i efterfølgende uger)


Kursusansvarlig og sparringspartner: Lars Bajlum Holmgaard Christensen

Koordinator: Alexander Walther Petersen


Forløbet henvender sig til startups og mindre virksomheder


Sted: SP34 - København K

Tidspunkt: Torsdag d. 19. maj 13-17


Pris: Kr. 2400,- ex. moms pr. deltagende virksomhed

(1-2 personer kan deltage på fællesseminar/Virksomhed bestemmer selv, hvem, der skal deltage i den efterfølgende sparring)

Registrér din tilmelding

Om kursusholder: Lars Bajlum Holmgaard Christensen er en erfaren underviser og konsulent med en solid baggrund i medierelationer og strategisk kommunikation. Han har tidligere været tilknyttet større kommunikationsbureau, men har også forskningstyngde fra ansættelse som bl.a. chef for digitale medier på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Lars har desuden en ph.d i kommunikation og digital innovation, og har senest stået i spidsen for initiativer, der skal hjælpe startups (særligt tech-startups) og mindre virksomheder med strategisk forretningsudvikling.

Aarhus

Tidspunkt

2. juni 2022

13-17



Message Mapping - Styrket kommunikationsfokus

- en simpel model og en praktisk vejviser til at få styr på budskaber og dine målgrupper. Det skal hjælpe dig og din virksomhed med at kvalificere kommunikationsindhold og brug af mediekanaler.


Forløbet er planlagt efter, at du selv skal kunne bruge model og vejviser, så den tid og energi, du lægger i forløbet og en efterfølgende 1-1 sparring vil understøtte og give direkte værdi for dit arbejde med kunderelationer, investorer og samarbejdspartnere.


Dit udbytte

- Fællessseminar med introduktion til kommunikationsfokus-modellen

- Konkret forankring af arbejdet med kommunikationsfokusmodellen i et praktisk anvendeligt message-map

- Feedback på præsentationsmateriale/pitchdeck

- 1-1- individuel rådgivning og sparring (1 time som kalenderplanlægges til at foregå i efterfølgende uger)


Kursusansvarlige og sparringspartner: Lars Bajlum Holmgaard Christensen

Koordinator: Alexander Walther Petersen


Forløbet henvender sig til startups og mindre virksomheder


Sted: Jægergaardsgade - Aarhus C 

Tidspunkt: Torsdag d. 2. juni 13-17


Pris: Kr. 2400,- ex moms pr. deltagende virksomhed

(1-2 personer kan deltage på fællesseminar/Virksomhed bestemmer selv, hvem eller hvor mange, der skal deltage i den efterfølgende 1-1 sparring)

Registrér din tilmelding

Om kursusholder: Lars Bajlum Holmgaard Christensen er en erfaren underviser og konsulent med en solid baggrund i medierelationer og strategisk kommunikation. Han har tidligere været tilknyttet større kommunikationsbureau, men har også forskningstyngde fra ansættelse som chef for digitale medier på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Lars har desuden en ph.d i kommunikation og digital innovation, og har senest stået i spidsen for initiativer, der skal hjælpe startups (særligt tech-startups) og mindre virksomheder med strategisk forretningsudvikling.

Arbejdspladskurser

Arbejdspladskurser planlægges og skræddersyes til at foregå i jeres virksomhed.


Skab mening og styrk din virksomheds vigtigste budskaber 

Workshopforløb om Organisatorisk Message Mapping

Message mapping er en metode, der bruges til at sikre overbevisende, relevante budskaber til virksomhedens forskellige målgrupper.


Det fungerer også som et organisatorisk tilpasningsværktøj, der skal sikre sammenhæng i budskaberne hos medarbejdere og omverden

Det er særligt relevant i forhold til at skabe en fælles forståelse af virksomhedens forretningskritiske teknologier.


For at forberede disse aktiviteter arbejder Digital TECHstur med en workshopsmodel, hvor IT, produktion, salg og marketing mødes for sammen at skabe et brugbart Message Map i din virksomhed.

Gør dit pitchdeck mere levende og interessant

Workshop om Pitch Performance

Et pitchdeck er et kendt redskab for virksomheder, der ofte skal pitche ideer til investorer eller nye samarbejdspartnere. Ofte ender standard-præsentationsmaterialet lidt på automatpilot, og de fleste virksomheder glemmer at tænke på modtageren. 


Hos Digital TECHstur tror vi samtidig på, at samarbejde kræver mere end levering af et standard pitchdeck for at opnå optimal pitch-performance.


På denne skræddersyede workshop har vi fokus på dels at versionere din virksomheds pitchdeck til forskellige typer af relevante interessenter; samarbejdspartnere, investorer, kunder m.fl., og dels med brug af videooptagelse at undersøge hvordan jeres pitch kan kommunikeres bedst i mødet med modtageren. 

Få styr på jeres budskaber 

og styrk din virksomheds kommunikative gennemslagskraft

Ja, tak! 

Kontakt for mere info om workshopmulighed i din virksomhed

Foredrag 2022

Foredragene er oplagte som inspirationsoplæg, til netværksarrangementer, lederseminarer eller en konference. 

Foredrag kan skræddersyes til netop jeres arrangement

Propaganda på sociale medieplatforme

Foredrag, der sætter spotlys på den måde sandhed er til forhandling, og hvordan bevidst disinformation skal forplumre gennemsigtighed og tillid til vores kommunikation med hinanden. 


Hvad gør vi, som samfund, når vi på globale sociale medieplatforme ikke længere har fælles nationale og lokalkulturelle koder? Hvordan kan vi kommunikere på et faktuelt grundlag, som ikke er entydigt og som bliver modsagt konstant?



Foredragsholder: Lars Bajlum Holmgaard Christensen


Har din virksomhed eller organisation et arrangement, 

hvor I har brug for at blive inspireret og tanket op med ny viden?

Ja! 

Kontakt for mere info og booking af foredrag